fredag 20 juli 2012

Syster Jem - visst är de lika?

Seemework Jem 19 juli  på kurs - ja en del av kursen hade vi i en 25:a i ett fårhus istället för ute. Som bekant regnar det ju då och då den här sommaren.. Foto: Maria Enfeldt
Vem dök upp på kursen jag var på väg för att hålla när jag skrev förra inlägget? Jo Zacks kullsyter Jem med matte Jasna Bohlin. Så roligt att få träffa dem! Jem är nästan-;) lika fin som Zack - en stark supertik. I oktober håller jag troligen kurs hos Jasna och då får jag träffa dem igen.

Jem och Zack arbetar väldigt mycket på samma sätt med stil, eye, fokus och god drivteknik. Visst är de lika varandra?
Seemework Zack april 2012 i Fjugesta. Foto: Fanny Gott.






1 kommentar:

  1. Kopior av varandra....underbara hundar.
    Tusen tack för all hjälp och alla råd, nu är det bara att nöta, så får vi se om jag får bakläxa i oktober.
    Ska bli härligt att ha dig här några dagar, ser verkligen fram emot det.
    Kram

    SvaraRadera