tisdag 29 december 2009

Nyårshälsning


Lagom till jul kom det hälsning från Kerstin med bilder på Doffs och Lunas valpar. Då hann jag inte lägga ut något men de passar lika bra som nyårshälsning. Jag valde det här fotot på lilla Effie som Kerstin själv ska behålla - sååå söt! och väldigt lik ett foto jag har på Doff från den åldern med den nyfikna blicken rakt mot fotografen.

Och så valde jag den här hanen som visst går under arbetsnamnet Smörkniven, lär vara väldigt charmig men jag vet inte om namnet kommer sig av att han smörar in sig eller om det är för teckningen i pannan som möjligen kan likna en smörkniv...

Det finns några hanar kvar som ännu inte är tingade, leveransklara från mitten av januari. Kerstin följer dem till fastlandet om man inte vill ta en vintertripp till Gotland, tel 0498-22 30 35.

2 kommentarer:

  1. Jag plockade fram på foton från Doffs valptid och kan bara hålla med dig om att Effie är mycket lik sin pappa. Sååå fin!!! Jag vill gärna se bilder på fler av valparna.
    Karin

    SvaraRadera
  2. Sååå söta o så svarta som jag gillar...Tur att jag har nog med de jag har!!! ;-)
    Eva & Wazz

    SvaraRadera