fredag 26 mars 2010

Är man riktigt klok?

I morgon tidigt tidigt bär det av ner till Trelleborg och årets första IK2. Känns verkligen inte seriöst att flytta direkt från träning i rastgård 8 x 18 meter till stort fält, men konstigt nog känner jag mig taggad på att komma iväg ändå. Donna började dessutom löpa igår och är "deprimerad", väldigt låg och inte fullt pålitlig. Doff är supertaggad på både får och Donna Går det riktigt dåligt så får jag åka hem och läsa de här raderna och inse att förutsättningarna inte var rätt. Men än så länge känns det som sagt kul att äntligen komma ut ur vintern och träningsabstinensen, och jag ska verkligen försöka komma ihåg att vara snäll och stötta Donna istället för att bli arg om hon blir seg och eyear istället för tar kommando och jobbar. Ska oxå försöka läsa den här sista meningen med rätt inställning imorgon om jag kommer hem och inser att jag brast i mina föresatser. Åker man och tävlar med ringrostiga hundar så får man ta ansvar för det själv och inte låta det gå ut över hundarna.

Godnatt för imorgon blir det uppstigning nån gång mellan 4 och 5 eftersom det går åt en vända genom fårhuset innan det går att åka iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar