tisdag 17 mars 2009

Sack, Sally och Spike


Idag har vi haft kanonfint vårväder så jag tog
med mig valparna och kameran ut i trädgården.
Här är fr v Sack, Spike och Sally.

Sack bland vårblommorna.

Se vilket fokus Spike fått i blicken
när han spanar in resten av flocken.

Spike gnager på ett ben och Sack tittar på vad som händer nere på gräsmattan.

Sack undersöker vad det är som luktar.

Spike njuter:
Lycka är att få en stund själv med ett gott ben!

Här kommer Sally i full fart.

Nu hoppas vi på flera fina vårdagar.
För att vara ute är såååå kul.


2 kommentarer:

  1. Vad härligt det ser ut med valpar och en massa vårblommor. Ha det bra. Anna-Carin E

    SvaraRadera
  2. Ja det är fint med alla blommor. Här bodde en dam förut vars stora intresse var trädgården, så det kommer fullt med blommor i landen och i gräsmattorna långt in på hösten. Valparna är mycket ute nu. Jag tar in dem när jag märker att de blir trötta för jag vill inte att de ligger på marken eftersom den fortfarande är kall.

    SvaraRadera